mandag 22. mars 2010

'Home'

Sørøya var fantastisk. Jeg hadde en kjempetid sammen med 29 andre traineer fra land og strand fra hele verden.

Fjorten dager på buss, korte stopp her og der. Vi var innom store byer som Christchurch, Dunedin, Queenstown og Nelson. Flotte byer med masse aktivitet.

Det ble konsumert noe alkoholer, og det ble brukt en del penger. Men jeg har hatt en tur jeg ikke angrer et sekund på. Det har ikke vært en krangel på turen, ikke noe big drama. Alle har vært trivelige og blide - JA, PERFEKT!

Jeg har desverre ikke lagt over noen bilder, så det får dere senere.

Aktiviteter vi har gjort på turen er:
- Shopping i alle mulige slags gater
- Sightseeing
- Antarktisk senter - hvor vi fikk oppleve vinteren igjen. Hjemlengselen ble litt mindre da for å si det slik.
- Gått i verdens bratteste gate som befinner seg i Dunedin.
- Et døgns båttur i en fjord. (Rompa mi var bredere enn senga, og du kunne så å si puste inn i naboens øre hvis du ville)
- Isbrevandring
- Paintball (jeg fikk dog kun en blåflekk - jeg er nemlig alt for flink til å gjemme meg)

Dette er i hpvedtrekk hva vi har gjort. Vil dere ha detaljer får dere besøke Hannes blogg(hannesagriventure.blogspot.com).

Nå skal jeg jobbe i fire dager til, før det blir helg også hjemreise! Jøsses! Hvor mange ganger har jeg sagt på bloggen at dette eventyret er snart over - ja det er snart over! Skal jeg si det en gang til? Nei, kanskje ikke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar