onsdag 3. mars 2010

Sørøya


Melkeanlegget


I morgen er det avreise til sørøya. Gleder meg som en liten unge på julaften. Det skal bli morsomt å feire et oppholdet vi har hatt her. Det blir fjorten dager med buss, og masse alkohol og masse sprell :)

Jeg melket min siste melking i dag. Litt trist, men samtidig godt. Det var ikke en dårlig melking, men det er fortsatt kuer, fluer og masse møkk selv om vi er inne i første høstmåned.

Jeg har faktisk opplevd alle årstider her nede. En vintermåned, vår og sommer! Og nå en høstmåned. Utrolig greit egentlig.
Sitter faktisk å mirer over alt jeg har gjort her nede, og det er så utrolig mye mer enn hva jeg hadde forestilt meg.

De siste dagene har jeg ikke gjort noe spesielt. Gjort noen småting ute, og melket ku.

Mandag var jeg sammen med nabodama på stranda og red tre timers tur med hestene hennes. Det var herlig. Har aldri vært på stranda og ridd før, og det var et minne for livet. Kjenner rompa og lårene er litt stive i dag, men det går vel seg til.

Som dere ser så slenger jeg inn noen bilder også. Kos dere! Er hjemme til påske!

1 kommentar:

  1. blir moro å få deg hjem nå :) nermer seg md stårmskritt =)<3

    SvarSlett