torsdag 11. februar 2010

Hoho, i postkassen!

Ikke mye brev i min postkasse nei, men kom til å tenke på at håper alle som fikk julekort i posten fikk noe å glede seg over?

Her går dagene i varme, litt skyer og mest sol. Ja, masse sol. Ser ut som en indianer for tiden, og har ikke fått mindre lyst til å miste farge, men tror jeg må være forsiktig med huden min også.

Jeg er ferdig med å vaske melkeanlegg, og jeg føler meg allerede ti ganger sterkere enn da jeg startet. Det e bra musklene kommer - det liker jeg iallefall!

I går kveld var det tid for pubnite, på en ny pub! Jeg strevde som vanlig med å finne fram, men etter noen rånerunder i byen fant jeg fram, og der satt det en haug med folk å spiste mat. Jeg gjorde meg totalt blakk på turen i Wellington i helgen, og følte med plutselig som ei kirkerotte da jeg så alle sammen spiste mat rundt meg. Heldigvis er jeg ikke så nøye på maten, for jeg er nemlig altspiser(det ser man på meg), så jeg tok restene av Hannes salat, og restene av Ole Eriks burger. - Å jammen ble jeg ikke mett. Heldige meg.

Ellers går det fram mot helg, og i helgen skal jeg være sammen med Hanne og foreldrene og Ole Erik OG Gard :) Det blir koslig. De skal til Tauranga så da følger jeg etter, og finner meg et lite rom en eller annen plassen. (Ja, jeg har råd, fikk lønn i dag).

Ellers tror jeg ikke det er mye skrive, men må prøve å være litt grei å skriv noen få ord. Der er jo bare seks og en halv uke til det blir stopp på bloggingen. - Jøsses - tiden går :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar