fredag 19. februar 2010

Luft

Det nærmer seg med stormskritt avreise til Norge. Sykt å tenke på at jeg har vært her så lenge. Skal nyte den siste tiden her nede. Men en ting er sikkert: det er ikke siste gangen jeg er her. Smaken på å reise rundt og oppleve ting ligger på tunga, og jeg smatter godt på den. Så det blir vel en del reising i fremtiden.

Den siste tiden har det vært høy lyftfuktighet her nede, og den ligger på rundt 90-95%. Det er sykt. Klærne tørker ikke på snora, søkkvåte regnklær etter melking tørker aldri, og støvlene mine er konstant våte. Ikke nok med det, så går jeg rundt med konstant hodepine - noe som er helt forferdelig til tider. Fluene og myggen stikker som aldri før, og jeg ser ut som en kjøttkake på beina!

Nok klaging på været.

Sist helg var jeg i Tauranga og koste meg sammen med foreldrene til Hanne, Hanne herself, OleErik og Gard. Jeg ble gående store deler av lørdagen alene da Hanne var dehydrert, OleErik sykebror og Gard fyllesyk. Men jeg koste meg, gikk tur, gikk i alle butikkene i shoppinggata, og var en tur på kino.

Jeg synes fortsatt at Tauranga og Mount Maunganui er verdens flotteste plass :)

Har ikke så mye å skrive annet enn at det er fri i helgen igjen, og har ikke peil på hva jeg skal gjøre. Så er det nok en uke med melking. Har forresten kun sytten melkinger igjen i skrivende øyeblikk før sørøyaturen. Jippi Hurra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar