mandag 22. februar 2010

Hot


Sånn skjer det ut utafor baderomsvinduet mitt i kveld!
Nedafor skjer du bilda fra gåturen min:)



Ja, om ikke luftfuktigheten er nok, skal jo sola overstige alle mulige uv-skalaer som finnes. Sola rett og slett svir merker i huden for tiden.
Bruker solkrem - og takk for at det virker bra eller så hadde jeg sett ut som en svidd neger(les: solbrent).

I helgen hadde jeg fri, og planen var Hamilton lørdag, og jeg kom meg av sted. Skulle egentlig treffe Feitze der, men han hadde jo selvfølgelig funnet fiskestanga og en fiskebpt og dratt til sjøs. Så jeg vandret i Hamilton alene hele dagen, vindusshoppet og drakk kakao. Koslig å ha litt tid for seg selv - herlig frihet. Jeg var også nok en gan på kino alene, og jeg så filmen 'It's Complicated'. Morsom film, og bra handling, men rar avslutning. Moralsk på sett og vis - så storyn var jo grei.
Etter det fant jeg senga hjemme hos meg selv, falt i dyp søvn og våknet ikke før tolv timer senere.

Søndag tok jeg meg tid til å vaske det lille kottet mitt før jeg tok på ... kremt ... treningstøyet og kjørte meg selv til en plass hvor pensjonistene synes det er veldig koslig å gå. Turen en vei er på 4,7km og er omregnet til å ta ca 1,5time. Jeg gikk tur/retur og brukte to timer. Da følte jeg meg sprek, iallefall litt sprekere enn pensjonistene som vallet rundt med på stien.

I dag stod jeg opp samtidig med solen og det viste seg at klokken var slagen fem da jeg våknet. Jøsses tenkte jeg dette blir en lang dag. I bakhodet visste jeg at vi skulle starte med å kutte opp ved, og stable. Så vi begynte, jeg og Steve. svetten silte og rant og solen stekte godt på huden. Vi jobbet raskt og effektivt og er så og si i dette øyeblikk halvveis.

Nå i kveld fikk jeg vite at jeg har jobbet i 35 grader i dag. Ikke rart vi kokte og stekte mens vi drev på med kuttingen. Men overlevde - klapp på skulderen til meg.
I morgen skal jeg hente kyr i en bratt paddock - litt spent på hvordan det skal gå - men greier meg nok :) Er jo så flink atte !

1 kommentar:

  1. For en herlig tursti du har;D heldiggris!!!!
    klem shqipe:D

    SvarSlett